T I L T S

 











Būvniecība

Darbu izpildes metodes izvēle ir atkarīga no būves pamatkonstrukciju sarežģītības. Pēdējā laikā lielākoties sastopamie tiltu tipi – uz autoceļiem ir monolītie vai tērauddzelzsbetona, uz dzelzceļa – metāla vai saliekamā dzelzsbetona.

Būvju rekonstrukcija uz dzelzceļa paredz darbus “logos”, t.i. uz kādu laiku tiek rīkots pārtraukums vilcienu kustībā un tiek veikta galveno nesošo konstrukciju nomaiņa. Uz autoceļiem parasti ir iespējams izveidot apvedceļu un tādēļ tiltu konstrukcijas principiāli atšķiras

Esošā celtniecības tehnika, iekārtas un aprīkojums ļauj veikt jaunu tiltu un satiksmes pārvadu celtniecību un esošo rekonstrukciju īsos termiņos, praktiski nepārtraucot transporta kustību.

Urbšanas iekārta BAUER BG-15 ļauj izbūvēt vietas urbpāļus ar diametru 620mm, 880mm un 1300mm, dziļumā līdz 40m. Nomaināmais aprīkojums ļauj iekārtai veikt intensīvu urbšanu jebkurā gruntī. Bez tam, urbšanas iekārta ļauj veikt darbus ēku vecās apbūvēs, t.i. tur, kur dinamiskā iedzīšana nav iespējama. Izbūvējam slīpos pāļus ar slīpuma leņķi līdz 140.

2002.gada janvārī SIA „Tilts” teritorijā iepriekšējā betonmezgla darbību sāka Vācijas kompānijā SCHWIN-Stetter ražotā automatizētā betona rūpnīca, kas ražo 30m3 betonu stundā

2002.gada janvārī SIA „Tilts” tika pabeigta betonmezgla renovācija. Darbību saka Vācijas kompānijā SCHWIN-Stetter ražotā automatizētā betona ražošanas iekarta, kas ražo 30m3 betonu stundā.

 


tālrunis: +371 67467919, fax: +371 67466159, e-mail: sekretare@tilts.lv  


 

era